سبد خرید من
هیچ محصولی وجود ندارد
قیمت ها با مالیات می باشند
شارپ به طور متوالی بزرگترین شرکت تامینکننده محصولات اداری و کپی بوده و در جهان مقام دوم را دارا میباشد. همچنین ساخت دستگاهها و اجاقهای بخارپز و تولید سلولهای انرژی خورشیدی توسط شارپ که در ۷ سال گذشته سهم اول بازار را به خود اختصاص داده است.
تاریخچه شرکت SHARP این شرکت در سال ۱۹۱۲ تاسیس شده و در سال ۲۰۱۲ صدمین سالگرد خود را، جشن گرفت. فلسفه و باور موسسین این کمپانی آن است، که دیگران از این شرکت تقلید کنند. شرکت شارپ ۴۵٪ درصد سهم بازار صنایع الکترونیک ژاپن را، در اختیار دارد و همچنین رهبر بازار در تعدد و نوع گوشیهای موبایل در ژاپن میباشد. کسبوکار این شرکت، یادآور روش و منش تجارتخانههای باستانی ژاپن بوده و تا حد زیادی، بر پایه سه اصل اخلاص، خلاقیت و انجام کارهای دشوار، بنا نهاده شده است! شارپ در بسیاری از زمینهها، بیشتر به عنوان تولیدکننده سنتی الکترونیک شناخته میشده، ولی همواره بهدنبال بینالمللیسازی برند خود بودهاست و در بازارهای جهانی نیز، همواره هدف خود را جذب موفقیتهای کلی قرار داده است. این شرکت در سال ۱۹۱۲ بهعنوان یک کارگاه فلزکاری توسط مخترعی به نام تاکوجی هایاکاوا و در شهر اوساکا تاسیس شد. هایاکاوا به نوآوری علاقه بسیار زیادی داشت، نخستین اختراع او چفت قلاب بود. پس از سه سال، اختراع جدید او، که یک مداد مکانیکی بود، به بازار ژاپن عرضه شد. این مداد که از سرب گرافیت جمعشدنی در میله فلزی ساخته شده بود و هیچگاه کند نمیشد، «مداد همیشه شارپ» نام گرفت. در آن سال، مداد همیشه شارپ، برنده بهترین اختراع ثبت شده در ژاپن و ایالات متحده گردید و تقاضا برای این دستگاه ساده و بادوام، بسیار زیاد شد. هایاکاوا برای تسهیل در تولید بیشتر خط مونتاژ را به یک کارخانه بزرگتر انتقال داد. در سپتامبر ۱۹۲۳ زمینلرزه بزرگ کانتو باعث آتشسوزی و نابود شدن کارخانه شارپ گردید و خط تولید مداد نوکی شارپ بطور کامل، تخریب شد. یک سال بعد، کارخانه بازسازی شد، ولی در مدت زمان تعطیلی خط تولید، هایاکاوا علاقهمند به ساخت محصولی جدید شده بود، که مطالعات او برای ساخت رادیو آغاز گردید، و این شروعی بود، بر تولید نسل اول رادیوهای ژاپنی... اولین مجموعه رادیو که در اوایل دهه ۱۹۲۰ از سوی ایالات متحده به ژاپن وارد شد، رادیو کریستالی بود. هایاکاوا با درک کمی از رادیو یا حتی برق، تنها چند ماه بعد از ورود این تکنولوژی به ژاپن، پس از مطالعه و آزمایش، مجموعهای از تکنولوژی ژاپنی تولیدشده در داخل این کشور را، برای دریافت سیگنال از سرویس رادیو و تلویزیون، اختراع کرد. در سال ۱۹۲۹ شارپ ژاپن به عنوان تولیدکننده پیشرو رادیو، تاسیس شد. این شرکت به سرعت و تا حد بسیار زیادی، در طول سالهای بعد از تولید رادیو، گسترش یافت و در سال ۱۹۳۵ نیاز به سازماندهی مجدد پیدا کرد. در طول جنگ جهانی دوم هایاکاوا شرکت خود را برای تولید دستگاههای نظامی بازسازی نمود. در آن زمان شرکتها به موجب قوانین صنعتی جدید برای تمرکز ظرفیت صنعتی، مجبور شدند، به تولید ابزارآلات نظامی بپردازند. در سال ۱۹۴۲، به دلیل آسیبهای جنگی که شرکت شارپ دیده بود و در حالی که صنایع دیگر با پاکسازی بقایای جنگی، حمایت خود را از صنعت نشان میدادند، بزرگترین نگرانیهای هایاکاوا، بازسازی شرکت خود و زنده ماندن و ادامه حیات شرکتش، پس از رکود اقتصادی ژاپن بود. در اواسط دهه ۱۹۵۰ شرکت به توسعه تلویزیون رنگی پرداخت و اولین ست تلویزیونی خود را، در ۱۹۵۳ به بازار صنایع الکترونیکی جهان، عرضه کرد. این شرکت، تولیدات خود را در ۱۹۶۲ با تولید یک اجاق مایکروویو دنبال نمود. در سال ۱۹۶۴ به تولید ماشین حساب پرداخت، که برای اولین بار در جهان مجهز به ترانزیستور شده بود. این ماشین حسابها در زمان خود، به قیمتی معادل ۱٫۴۰۰ دلار بهفروش میرسیدند. در طول دهه ۱۹۷۰، شارپ موقعیت خود را در کالاهای مصرفی با گسترش خط تولید محصولاتی مانند یخچال، ماشینلباسشویی، پخش استریو قابل حمل، دستگاههای فتوکپی، کامپیوترهای رومیزی، تجهیزات ویدئویی-تصویری و واکمن تقویت کرد. در دهه اخیر، شارپ به طور متوالی بزرگترین شرکت تامینکننده محصولات اداری و کپی بوده و در جهان مقام دوم را دارا میباشد. همچنین ساخت دستگاهها و اجاقهای بخارپز و تولید سلولهای انرژی خورشیدی توسط شارپ که در ۷ سال گذشته سهم اول بازار را به خود اختصاص داده است، حائز اهمیت میباشد. در زمینه تلویزیونهای السیدی، با توجه به تقاضای بسیار بالا برای این محصول در جهان، در سال ۲۰۱۰ شرکت شارپ به تولید صد میلیون دستگاه در سال رسید.
رول فكس شارپ نام محصول: رول 6 سي آرمشخصات: 50 متريكد كالا: FO-6CRرنگ:
رول فكس شارپ نام محصول: رول 15 سي آرمشخصات: 150 متريكد كالا: FO-15CRرنگ:
خبرنامه در خبرنامه ما ثبت نام کنید و از آخرین محصولات و پیشنهادات مطلع گردید
لوگو رسانه دیجیتال
فروشگاه ما در شبکه های اجتماعی